כשאין כוח אדם זה הזמן לחסוך בתקורות

בהמשך לכתבה בגלובס (לינק)

תוכנת "ניהול הנדסה" חוסכת שעות עבודה רבות, הן בהכנת כתב הכמויות, המפרט, ולוחות הזמנים. והן בניהול הפרוייקט

בבדיקות שערכנו ,התוכנה חסכה למהנדס 80% מזמן ההקלדה בהשוואה למחרים,

ובגירסאות החדשות אנחנו מגיעים למעל 90% חיסכון בהקלדות,

הדבר מאפשר למהנדסה תפוקה של פי 10 (!!!) רק באמצעות שימוש נכון במשאבים.

להורדת התוכנה : לינק

לתיאום הדרכה ללא עלות : 04-9830859 – עליזה

 

אנחנו משקיעים בך !

weWantYou

בכדי לזכות בהנחות שתפו את הפוסט על הקיר שלכם -> לינק לשיתוף

לינק להורדת התוכנה :  http://nh.gmit.co.il/installer.exe

המייל של התמיכה : support@gmit.co.il

לתיאום הדרכה חינם : 04-9830859 – עליזה.

מייל לדוגמא לחברים אפשר ללחוץ על הלינק הזה -> לינק , ותוכנת המייל תיפתח לבד :

"

אני שולח את המייל הזה בשביל לזכות בפרס 🙂

שמעת על התוכנה החדשה לניהול פרוייקטים ?
תוכנת "ניהול הנדסה" מאפשרת ניהול הפרוייקט משלב האומדן ועד חשבון סופי ולא עולה כלום.
להתקנה : http://nh.gmit.co.il/installer.exe

"

 

 

 

הצטרף ל400 האדריכלים שכבר עובדים איתנו.

guard_your_backמזל טוב את תוכנת "ניהול הנדסה" התקינו נכון להיום 400 אדריכלים.

השאלה הכי משמעותית שנתקלנו בה הייתה :

בשביל 2 פרוייקטים בחודש אני צריך מערכת ניהול ?

אז כן!

בדקנו עם האדריכלים שכבר התקינו, ומצאנו שמעבר לחיסכון בזמן התכנון,

תיקון השגיאות האוטומטי בכתבי כמויות מונע בעיות בעתיד

ההתראות מונעות טעויות ובצ"מ

ובכלל שימוש בתוכנה ייעודית לניהול העבודה, חוסך המון כאב ראש.

 

post

אני בסך הכל אדריכל שיפוצים קטן …

שitypewriterאל אותנו ש. אדריכל שמתעסק בשיפוצי דירות בקנה מידה קטן :

אני בסך הכל אדריכל שיפוצים קטן, מה אני צריך תוכנת ניהול  ?

בדקנו איתו מה הצרכים שלו (מצ"ב במילים שלו) :

שרטוט דירה די סטנדרטי, כתב כמויות קטן ומפרט ביצוע.

בדקנו ביחד כמה זמן לוקח לבצע את זה באקסל –  4 שעות עבודה (חצי יום)

בדקנו ביחד כמה זמן זה לוקח בתוכנת ניהול הנדסה – 20 דקות !!!

כבונוס התוכנה מנהלת לו את המשימות ושולחת תזכורת עם מטלות יומיות כך שהוא לא שוכח מתי הוועדה ומה סדר העדיפויות בין הפרוייקטים

ש. השקיע בנו שעתיים בלימוד כל הפונקציות של התוכנה והיום הוא יכול לבצע פי שלוש עבודות.

הוא הפך מאדריכל שיפוצים קטן לאדריכל שמחפש להעסיק עובדים.

אם יש לכם סיפור הצלחה, עם התוכנה (וגם לא עם התוכנה ) שתפו אותנו.

איך ליצור מחירון אישי

1. מחירון אישי ניצור מסעיפי פרוייקט קיים . (איך מוסיפים סעיפים לפרוייקט ?).

2. נפתח את טופס הקטלוג :

כפתור הצג קטלוג

3. נבחר במחירון האישי מתפריט המחירונים :

 

תפריט בחירת מחירון

 

4. נלחץ על כפתור עדכן מחירון :

כפתור עדכן מחירון

 

5. נבחר מחירון מהרשימה :

בחר מחירון מהרשימה

 

6. המחירון האישי נוצר ע"פ הפרוייקט.

מחירון אישי של המשתמש